İPTAL İADE VE DEĞİŞİM

ÖN BİLGİ

Yasal olarak 14 iş günü içerisinde iptal, iade, değişim ve ücret iadesi haklarınız mevcuttur. Cayma hakkı kullanımı ve iade şartları, 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun ve mesafeli sözleşmeler yönetmeliği hükümlerine tabidir. Firmamız müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaktadır.

İPTAL

Henüz kargoya teslim edilmemiş olan siparişinizi, “Hesabım / Siparişlerim” bölümünden iptal edebilirsiniz. Eğer misafir alışverişi ile siparişinizi tamamladıysanız “İletişim” sayfasından sipariş iptal talebinizi bize ulaştırarak sağlayabilirsiniz. Dilerseniz çağrı merkezimizi arayarak siparişinizi iptal ettirebilirsiniz.

İptal sonrası kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 7 iş günü sürebilir. Bu süreç bankaların genel bir uygulaması olup, ferolleparfum.com.tr sitesinin müdahale hakkı bulunmamaktadır.

KAPIDA ÖDEME İPTAL KOŞULLARI

KAPIDA ÖDEME ile verilen siparişlerde, ürün kargoya verilmemişse siparişi iptal ettirebilirsiniz. Ürün kargoya verilmiş ise iptal ettiremezsiniz. Kapıda ödemeli siparişlerin kargoya verildikten sonra teslim alınma yükümlülüğü vardır. Teslim alınmayan siparişlerden kaynaklanan kargo masrafları, operasyonel masraflar, reklam giderleri ve diğer tüm masraf ve zararları Alıcı/Müşteri  karşılamakla ve şirketimize ödemekle mükelleftir. Bu gerekçe ile lütfen sahte sipariş vermeyin ve teslim almayacağınız ürünü sipariş etmeyin.

İADE

Mesafeli Satış Sözleşmesinde geçen İade koşulları çerçevesinde siparişinizi, size ulaştığı günden itibaren 14 iş günü içerisinde iade adresimize gönderebilirsiniz. Bu işlem öncesinde üyeliği olan müşteriler Hesabım / Siparişlerim -> “DETAYLI İNCELE” butonuna bastıktan sonra Kolay iade bölümünden iade talebi oluşturması gerekmektedir. Üyeliksiz alışverişlerde, sisteme üye olduktan sonra müşteri hizmetlerini arayıp bilgi verilmesi veya çağrı merkezimize ulaşılıp bilgi verilmesi gerekmektedir. Habersiz gönderilen kargolar işleme alınmamaktadır.

İADE KOŞULLARI

İade etmek istediğiniz ürünün, mesafeli satış sözleşmesindeki cayma hakkı kullanılamayacak ürünler kategorisinde olmaması şartıyla ürünü, eksiksiz, kullanılmamış, denenmemiş, ambalajı açılmamış ve hasar görmemiş şekilde “ferolleparfum.com.tr İade Adresine göndermelisiniz.

Ürünü iade etmeden önce “ferolleparfum.com.tr” Destek Ekibi ile telefon yada e-mail yoluyla irtibat kurarak talebinizi sipariş numaranız ile birlikte bildirmeniz yada üyelik panelinizden iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

Kargonuzu Teslim Alırken, Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Mesafeli satış sözleşmesine göre, cayma hakkı kullanılamayan ürünler ve seffaf koruma poşeti yırtılmış, ambalajı açılmış, kullanılmış, denenmiş, tahrip edilmiş, yeniden satılabilirliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi veya üründe hiç bir kusur olmadığı halde keyfi iade ve değişim talepleri ilgili yasa ve mevzuat gereği kabul edilmemektedir.

İADE EDECEĞİM ÜRÜN İÇİN KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM?

Ürün / ürünlerden kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde kargo ücreti firmamız tarafından ödenmekte olup gönderimin Yurtiçi Kargo ile yapılması gerekmektedir.

DEĞİŞİM

FerolleParfum.com.tr adresli web sitemizden satın aldığınız ve iade koşullarına uygun olan bir ürünü değiştirmek için destek ekibimizle telefon, e-posta veya iletişim formu yoluyla irtibata geçebilirsiniz.